قیمت و خرید کیسه نایلون_کاور پالت

کاور پالت

تماشاپلاست تولیدکننده نایلون کاور پالت می‌باشد. کاور پالت نوعی پوشش پلی اتیلنی (کم چگالی) است که در عین محافظت از محصول، جایگزینی اقتصادی برای انواع کاورهای برزنتی محسوب می‌شود. پلی اتیلن یکی از محکم‌ ترین مواد جهت نگهداری کالا و جلوگیری از بروز آسیب به آن بوده و در عین استحکام بالا، قیمت ارزان‌ تری نسبت به مواد دیگر در این صنف دارد.

این لایه‌های محافظ که برای محافظت و حفظ یکپارچگی کالاها طراحی شده‌اند، برای مشاغل و افرادی که به دنبال ایمن نگه داشتن اقلام پالت شده خود در برابر عناصر خارجی هستند، ضروری است. پوشش‌های پالت پلاستیکی به طور خاص برای محافظت از محصولات روی پالت‌ها در برابر گرد و غبار، خاک، آب و اشعه UV ساخته می‌شوند. چه در حال حمل و نقل کالا باشید، چه آنها را در انبار یا فضای باز نگهداری کنید، این پوشش‌ها بهترین سطح حفاظتی را برای کالاهای شما ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های کلیدی کاورپالت

محافظت در برابر عناصر خارجی

 کاور پالت، کالاها را در برابر عوامل محیطی مانند باران، برف، اشعه ماوراء بنفش و گرد و غبار پوشش می‌دهد. این تضمین می‌کند که محصولات بدون توجه به شرایط آب و هوایی خارجی در شرایط مطلوب باقی می مانند.

پیشگیری از آلودگی

استفاده از کاور پالت برای کالاهای حساس مانند مواد غذایی و دارویی، برای جلوگیری از آلودگی آلاینده‌ها، آفات یا هر ذرات معلق در هوا بسیار مهم است.

حفظ حریم خصوصی افزایش یافته

 کاور پالت‌های مات می‌توانند محتویات یک محموله را پنهان کنند و در ضمن حفظ  حریم خصوصی، خطر سرقت را کاهش دهند.

تنظیم دما

در حالی که کاور پالت‌ها جایگزینی برای خنک نگهداشتن نیستند، اما می‌توانند سطح اولیه‌ای از عایق را فراهم کنند و به حفظ دمای ثابت تر برای کالاها، به ویژه در حمل و نقل یا ذخیره سازی کوتاه مدت کمک کنند.

سازماندهی بهبود یافته

 با استفاده از کاور پالت شفاف امکان شناسایی آسان محتویات پالت، مدیریت موجودی بهتر و عملیات انبار گردانی سریعتر فراهم می‌شود.

کاهش آسیب محصول

کاور پالت‌ها می‌توانند احتمال خراشیدگی، افتادگی و سایر آسیب‌های فیزیکی جزئی را در حین جابجایی، حمل و نقل یا ذخیره سازی کاهش دهند.

برندسازی پیشرفته

کاور پالت‌های سفارشی شده با آرم یا اطلاعات چاپ شده می‌‌‌تواند ابزاری برای برندسازی باشد که باعث می‌شود کالاهای یک شرکت در حین حمل و نقل فوراً قابل تشخیص باشند.

پایداری:

کاور پالت‌های قابل استفاده مجدد، ضایعات را کاهش می‌دهند، زیرا برخلاف بسته‌بندی‌ها یا روکش‌های یک‌بار مصرف، می‌توانند چندین بار استفاده شوند. این امر هزینه‌ها را در دراز مدت کاهش می‌دهد و شیوه‌های سازگار با محیط زیست را ترویج می کند.

مقرون به صرفه

 کاور پالت در مقایسه با سایر اقدامات حفاظتی، راه حل نسبتاً کم هزینه‌ای را برای محافظت از کالاها ارائه می‌دهند، به ویژه هنگامی که تلفات احتمالی ناشی از محصولات آسیب دیده را در نظر می گیریم.

استفاده و حذف آسان

کاور پالت برای راحتی طراحی شده‌اند و به راحتی قابل اجرا و برداشتن هستند و در مصرف زمان و انرژی  در طول فرآیندهای بسته بندی و باز کردن آن  صرفه جویی‌ می‌شود.

گنجاندن پوشش‌های پالت در مراحل لجستیک و ذخیره سازی می‌تواند به طور قابل توجهی کارآیی و ایمنی عملیات را بهبود بخشد و تضمین کند که کالاها محافظت شده و در شرایط اولیه باقی می‌مانند.

کاربرد نایلون پالتی (کاور پالت)

نایلون‌های پالتی (کاور پالت) که در ابعاد و ضخامت‌های مختلف  تولید می‌شوند که به منظور کاور نمودن و بسته بندی انواع کالاها و محصولات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. برای انتخاب اندازه مناسب، باید ابعاد پالت و ارتفاع بار را اندازه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که روکش به اندازه کافی بزرگ باشد که بر روی کل بار قرار گیرد و می‌تواند به طور ایمن بسته یا مهر و موم شود.  ازینرو در ذیل به شرح کاربردهای نایلون پالتی می پردازیم که عبارتند از :

بسته بندی و کاور پالت‌های حاوی کالا

بسته بندی تره بار و صیفی جات نظیر هویج، کلم، خیار، فلفل دلمه و …

بسته‌بندی و کاور مبلمان و اسباب منزل

بسته بندی مصنوعات چوبی و فلزی

بسته بندی تجهیزات و قطعات صنعتی

بسته بندی ماشین آلات و دستگاه ها

تماشاپلاست قادر است نایلون کاور پالت را به صورت کیسه‌ای به دو روش دونه‌ای ته دوخت و رولی پرفراژدار، در عرض‌های 1 تا 7 متر (سه لایه-کاست دار)، ضخامت‌ 40 تا 250 میکرون و با رنگ‌های دلخواه مشتری با قابلیت چاپ تولید کند. همچنین طول رول نایلون طبق سفارش مشتری آماده‌سازی می‌شود.

جمع‌بندی

کاور پالت نوعی پوشش پلی اتیلنی (کم چگالی) است که در عین محافظت از محصول از عوامل محیطی مانند  گرد و غبار، خاک، آب و اشعه UV ، جایگزینی اقتصادی برای انواع کاورهای برزنتی محسوب می‌شود. تماشاپلاست قادر است نایلون کاور پالت را به صورت کیسه‌ای (سه لایه)، در عرض‌ها و ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف با قابلیت چاپ تولید کند.

سوالات متداول

کاور پالت چیست؟

کاور پالت ورق های محافظ ساخته شده از پلاستیک، پلی اتیلن یا مواد دیگر هستند که برای پوشش و محافظت از کالاها و محصولات ذخیره شده روی پالت ها از گرد و غبار، خاک، آب و سایر شرایط محیطی طراحی شده اند.

کاور پالت مهم هستند زیرا به محافظت از کالاها در برابر آسیب، آلودگی و شرایط آب و هوایی در حین نگهداری و حمل و نقل کمک می کنند. آنها در حفظ یکپارچگی و کیفیت محصولات بسیار مهم هستند.

برخی از کاور پالت به گونه ای طراحی شده اند که قابل استفاده مجدد باشند، در حالی که برخی دیگر یکبار مصرف هستند. روکش های قابل استفاده مجدد معمولا دوام بیشتری دارند و می توانند چندین بار تمیز و مجددا استفاده شوند.

بسیاری از کاور پالت، به ویژه آنهایی که از پلی اتیلن ساخته شده اند، قابل بازیافت هستند. با این حال، توانایی بازیافت ممکن است به امکانات بازیافت محلی و تمیزی روکش‌ها بستگی داشته باشد.

برای انتخاب اندازه مناسب، باید ابعاد پالت و ارتفاع بار را اندازه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که روکش به اندازه کافی بزرگ است که بر روی کل بار قرار گیرد و می تواند به طور ایمن بسته یا مهر و موم شود.

اکثر کاور پالت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر آب و هوا مقاوم باشند و از محصولات در برابر عناصری مانند باران، برف و اشعه ماوراء بنفش محافظت کنند. با این حال، سطح محافظت ممکن است بسته به جنس و کیفیت پوشش متفاوت باشد.

بله، روکش های پالت دارای ضخامت های مختلفی هستند که معمولاً بر حسب میکرون اندازه گیری می‌شوند. روکش‌های ضخیم تر معمولا دوام و محافظت بیشتری را ارائه می دهند اما ممکن است گران تر باشند.

بله، کاورپالت‌های تولید شده در تماشاپلاست قابلیت چاپ لوگو، هشدارها و یا سایر اطلاعات را دارند.

بله، کاور پالت را معمولاً می‌توان با استفاده از نوارها یا سایر روش‌های چسباندن محکم یا مهر و موم کرد تا اطمینان حاصل شود که در جای خود باقی می‌مانند و محافظت بهینه را ارائه می‌دهند.

بله، کاور پالت‌های قابل تنفس در دسترس هستند که امکان گردش هوا را فراهم می‌کنند و در عین حال از کالاها در برابر گرد و غبار و آلودگی محافظت می‌کنند. اینها اغلب برای کالاهایی که ممکن است تحت تأثیر تراکم قرار گیرند، مانند محصولات تازه استفاده می‌شود.