نایلون بسته‌بندی تشک و بالش

 نایلون بسته‌بندی تشک

تماشاپلاست تولید کننده انواع نایلون‌های بسته بندی انعطاف پذیر با استفاده از مواد درجه یک می‌باشد. نایلون تشک یا همان کاور تشک یکی از انواع بسته‌بندی پلی اتیلنی است که پس از تولید تشک برای در امان ماندن از عواملی مانند باران، گرد و خاک و هر نوع آلودگی تا زمان مصرف و رسیدن به دست مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه تشک‌ها در رنگ‌های روشن تولید می گردند باید برای محافظت از آن‌ها در برابر هر گونه آلودگی و کثیفی، حتما از کاورهای پلاستیکی استفاده شود. نایلون تشک یک پوشش کامل سراسری بر روی تشک ایجاد می‌کند که باعث می‌شود این محصول در برابر تمام عوامل آلودگی زا در امان بماند. در تماشاپلاست کاورها در ابعاد تشک یک نفره و دو نفره ، ضخامت‌های 50 تا 120 میکرون و با دو روش دوخت پرفراژدار و ته دوخت در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. در تماشاپلاست هر نوع سفارش سازی بر روی کاور پلاستیکی تشک انجام می‌شود. شما می توانید با شخصی سازی سفارش خود نایلونی که بهترین عملکرد را برای کالای شما دارد، انتخاب کنید.

 موارد زیر را میتوانید برای سفارش خود اضافه کنید:

اضافه کردن افزودنی UV برای انبار کردن تشک‌ها در زیر نور خورشید

افزایش ضخامت نایلون برای عملکرد بهتر

سفارش با دسته برای حمل و نقل راحت تر

سفارش به صورت چاپ برند

برخی از عوامل موثر بر قیمت تولید نایلون تشک

قیمت روز مواد اولیه پلی اتیلنی

ابعاد و ضخامت سفارش

میزان سفارش

رنگ، دوخت و چاپ

طراحی و انواع چاپ

تولید نایلون بسته‌بندی تشک در ابتدا به صورت خام تولید می‌شود و بنا به درخواست مشتری امکان چاپ وجود دارد

چاپ فلکسو :

چاپ فلکسو یکی از متداولترین روشهای چاپی برای چاپ روی متریال‌های غیر جاذب می‌باشد. چاپ فلکسو به صورت روتاری بوده و روی متریال‌های رول چاپ می‌شود. در چاپ فلکسوگرافی از کلیشه‌های فوتوپلیمری استفاده می شود و این کلیشه ها قابل انعطاف هستند  به این چاپ، چاپ فلکسو یا انعطاف پذیر گفته می شود. این دستگاه تا ۱۲ رنگ قابلیت چاپ دارد، اما این نکته حائز اهمیت است که حتی پر جزئیات ترین تصاویر هم تا ۷ رنگ بیشتر مصرف نمی کنند و بسیار کم پیش می آید طرحی دارای ۱۲ رنگ مجزا باشد.

چاپ هلیوگراور :

چاپ هلیوگراور گونه‌ای از چاپ‌های برجسته است. در چاپ هلیوگراور از کلیشه‌های فلزی (غالباٌ چدنی) استوانه‌ای شکل استفاده می‌شود که طرح مورد نظر به تفکیک رنگ بر روی آنها حک می‌شود. این روش چاپ به دلیل استفاده از کلیشه‌های چدنی برای چاپ تیراژهای پائین مقرون به صرفه نیست. چاپ هلیوگراور عموما برای چاپ بر روی سطوح نایلونی کاربرد دارد.